NSPPBH UPUTIO PISMO PREDSJEDNIKU UPRAVE JADROLINIJE DR. SC. SLAVKU LONČARU

21.02.2011

“ JADROLINIJA “ – RIJEKA
PREDSJEDNIK UPRAVE
( DR. SC. SLAVKO LONČAR )

TKO TO POKUŠAVA DESTABILIZIRATI JADROLINIJU ?

Dana 07.02.2011. u dnevnom listu “ Slobodna Dalmacija “ izišao je članak u kojem suvlasnik i direktor kompanije “ Blue Line International “ gosp. Henry Jorgensen iznosi svoje mišljenje o mogućnostima održavanja međunarodnih trajektnih linija između Hrvatske i Italije. Našu pažnju u tom članku privuklo je slijedeće :
Apsolutno sam zadovoljan poslovanjem na vašem području – ističe to Danac Henry Jorgensen, suvlasnik i direktor “ Blue Line Internationala ”, u razgovoru za naš list, te dodaje da su na trajektnoj liniji Split – Ancona tijekom protekle godine prevezli oko 160 tisuća putnika, dok u ovoj godini očekuju rast za još 20 tisuća putnika.
Zasluge za to, kako kaže, ima cijela tvrtka, posebice poslovnica u Splitu i agenti u Italiji, ali za dio uspjeha ” zaslužna ” je i ” Jadrolinija “, koja je na pruzi za Anconu držala feribot ” Marko Polo ” koji je zbog posljedica havarije plovio sa znatno smanjenim kapacitetom za ukrcaj vozila.
U “Jadroliniji’ su nesigurni “
Jorgensen kaže da će bez problema popuniti posadu na novom brodu, ali sada su im se prvi put počeli javljati pojedini pomorci koji plove ili su donedavno plovili na ” Jadrolinijinim ” brodovima.
Osjećamo da je dio ljudi nezadovoljan svojim statusom u ” Jadroliniji “, te da su nesigurni, ali mi ne želimo ništa potencirati. Prije toga nije bilo, očito su osjećali lojalnost prema svojoj tvrtki.
Istog dana kada je ovaj članak izišao u dnevnim novinama iz Italije su se, sa redovitog godišnjeg servisa, kamionom vraćale splavi i tobogani od broda “ Korčula “ , čiji je vlasnik Jadrolinija, a koji se nalazi na redovitom godišnjem remontu u “ L.P. Brodogradilište d.o.o. “ – Mali Lošinj.
Navedeni kamion je u luci Ancona u večernjim satima dana 07.02.2011. ukrcan na brod “ REGINA DELLA PACE “ kompanije “ Blue Line International ” i sa tim brodom doplovio u luku Split dana 08.02.2011.
Ovaj prijevoz je po našem mišljenju nakaradan i štetan za Jadroliniju s obzirom da je istu večer iz luke Ancona isplovljavao za luku Split i Jadrolinijin trajekt “ Dubrovnik “ u čijoj je brodskoj garaži, nakon isplovljavanja, još ostalo slobodnog mjesta za ukrcati cca petnaest kamiona slične veličine.
U prijevozu splavi i tobogana, za brod Korčula prema našim saznanjima , svatko na svoj način, učestvovali su Jadrolinija, L.P. Brodogradilište d.o.o. – Mali Lošinj, Antipiros – Split i vlasnik navedenog kamiona.
U svezi sa navedenim slučajem NSPPBH bi želio doznati slijedeće :
  • Zašto će se drugi putnici i vozila prevoziti sa brodovima Jadrolinije kada i Jadrolinija, pored svojih brodova, svoju opremu prevozi sa brodom svoje konkurencije ?
  • Zašto odgovorne osobe u Jadroliniji nisu posvetile dužnu pažnju navedenom prijevozu ?
  • Dali Uprava Jadrolinije razmišlja da odgovornim osobama u Jadroliniji, u svrhu njihove motivacije, podigne koeficijent složenosti posla ili poboljša pojedine stavke Ugovora ?
  • Što je sa poslovnom etikom suradnika Jadrolinije, koji dugi niz godina žive od Jadrolinije i njenih brodova ( L.P. Brodogradilište d.o.o. “ – Mali Lošinj i Antipiros – Split pa u konačnici i vlasnik navedenog kamiona ) kada su svojim postupkom omogućili da se navedeni kamion sa splavima i toboganima koji su u vlasništvu Jadrolinije preveze brodom konkurencije, ispred nosa Jadrolinijinog broda, jer u konačnici račun za taj prijevoz plaća Jadrolinija ?
Moramo navesti da nam je kao djeci Jadrolinije u ovom slučaju, pored svega navedenog, teško palo i podsmjehivanje posade broda “ REGINA DELLA PACE “ i vozača kamiona kojima su se prevozile navedene splavi i tobogani a koji su u vlasništvu Jadrolinije.
Također nas je pogodila i spoznaja da će se istim kamionom, nakon što iskrca navedene splavi u Malom Lošinju, prevoziti do servisne stanice splavi i tobogani sa broda “ Marko Polo “.
NSPPBH zahtjeva da se cijeli slučaj ispita i da se nakon toga, zbog navedenog propusta, poduzmu akcije prema odgovornima u Jadroliniji a potom da se prekine suradnja sa navedenim vanjskim suradnicima koji nisu pokazali niti malo poslovne etike i poštovanja prema Jadroliniji kao svome dugogodišnjem poslovnom partneru.
Svima je poznato da je NSPPBH uložio ogromnu snagu da se međunarodne linije u Jadroliniji očuvaju ali niti na kraj pameti nismo imali da će se dogoditi pokušaj destabilizacije Jadrolinije, na ovom terenu, prema ovakvom scenariju.
Sa poštovanjem
Predsjednik
____________________
( kap. Grgo Dujmović )
Split, 08.02.2011.

Last modified: 04.11.2019